


هر روز هر لحظه از این دره بی تاب
فرو خواهند جست بهمن ها
می بارند و می بارند بهمن ها
می ستانند جان ها
آسمان و ستاره ها خاموش می شوند
طوفان های سهمناک از راه می رسند
دست هایم سرد و کرخت
باد با تمام قدرتش می وزد
راه برو تاب بیاور رفیق
نور را ببین و ادامه بده
بهمن ها می آیند
جان ها را می ستانند
کوهستان های برفی , یال های سیاه
انگشتان سرمازده
تاب بیاور رفیق , راه برو
بهمن ها می آیند
جان ها را می ستانند
*********
پ.ن.1 : بهمن اشترانکوه و دوباره یه اتفاق تلخ و رفتن دوستای خوبمون.هنوز هم نمیتونم باور کنم.هیچ چیزی نمیگم نمیگم شما قهرمان بودید نمیگم شما اشتباه کردید نمیگم شما کارتون درست بوده , رفقا فقط میگم که حیف, حیف جون های عزیز شما.کاش الان صحیح و سالم پیشمون بودید.روحتون شاد و یادتون گرامی.
زندگی در کوهستان...ما را در سایت زندگی در کوهستان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 202