.jpg)
مرداد 93 -رینه
بستر سرد تالاب پر شده از آلاله آبی
لانه های خالی حواصیل ها
ابرهای سیاه مانده بر جا
باران و باران و باران
جای کفشهایم روی گل مانده
به آمدن بهار می اندیشم
به گذر از مرحله ای به مرحله ای دیگر
به حقایق
به مرگ
به دیگران
************
بعضی وقتا فکر می کنم که رفتن برای بعضی ها خیلی زوده یعنی اصلا آدم باورش نمیشه.فقط می دونم که این مرد پاک بود و مهربون.روحت شاد و یادت همیشه در اذهان مرد دماوندی روزگار ما .
زندگی در کوهستان...ما را در سایت زندگی در کوهستان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 192